نقش انگیزه وتکنیک مطالعه دریادگیری ریاضی


در یادگیری درس ریاضی ، انگیزه فراتر از ضریب هوشی


نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که ضریب هوشی دانش‌آموزان، عامل تعیین‌کننده‌ی پیشرفت ریاضی آن‌ها نیست، بلکه نقش اصلی در این زمینه بر عهده‌ی انگیزه و عادات مطالعه است.

منظور از عادات مطالعه ، روش درس خواندن و تکرار و مرور است .

این تحقیق توسط محققان دانشگاه‌های مونیخ و بیلفلد صورت گرفته است. «کومورایاما» محقق فوق دکترای روان‌شناسی دانشگاه کالیفرنیا ....................

برای مطالعه ادامه ی مطلب روی تصویرکلیک کنید .




موضوعات مرتبط: آموزگاران محترم ، تاریخی،علمی،تربیتی و......( حتماببینید )

تاريخ : دوشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۲۵ | ۱۰:۵۸ ب.ظ | نویسنده : سیدجوادتزرقی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.