در یادگیری درس ریاضی ، انگیزه فراتر از ضریب هوشی
نتایج یک تحقیق جدید نشان میدهد که ضریب
هوشی دانشآموزان، عامل تعیینکنندهی پیشرفت ریاضی آنها نیست، بلکه نقش اصلی در
این زمینه بر عهدهی انگیزه و عادات مطالعه
است.
منظور از عادات مطالعه ، روش درس خواندن و
تکرار و مرور است .
این تحقیق توسط محققان دانشگاههای مونیخ و بیلفلد صورت گرفته است. «کومورایاما» محقق فوق دکترای روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا ....................
برای مطالعه ادامه ی مطلب روی تصویرکلیک کنید .
موضوعات مرتبط: آموزگاران محترم ، تاریخی،علمی،تربیتی و......( حتماببینید )
تاريخ : دوشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۲۵ | ۱۰:۵۸ ب.ظ | نویسنده : سیدجوادتزرقی |